Zielonogórzanie Adam Agacki i Piotr Szymczak – to oni stoją za marką stacjeladowania.com. Ich firma zajmuje się wyposażaniem instytucji, firm i osób prywatnych w stacje ładowania spełniające najwyższe europejskie standardy. Można je dopasować do wszystkich marek samochodów elektrycznych. Postanowili oni zacząć odpowiadać na najczęściej zadawane pytania dotyczące ich branży. I tak oto w naszym studiu powstała “Jazda z prądem”, czyli podcast o elektromobilności.
Seria informacyjna, którą zaprojektowaliśmy dla marki stacjeladowania.com to dziesięć krótkich odcinków, w których przedstawiciele firmy odpowiadają każdorazowo na jedno pytanie. Z pewnością nie jest to podcast, na który będzie trzeba poświęcić mnóstwo czasu. Żadne z wydań nie trwa dłużej niż dwie minuty. Szybkie pytanie – szybka odpowiedź, to założenie, na którym oparliśmy stworzenie serii poświęconej autom elektrycznym. Bardzo podobnie rzecz miała się w przypadku podcastu “Minuty pełnej wiedzy”, czyli mini-audycji, w której Paweł Ptaszyński, właściciel cnw media, opowiadał o naszej filozofii tworzenia podcastów.
Jedna zasadnicza różnica
W przypadku “Minuty pełnej wiedzy” lub “Magazynu możliwości” skoncentrowaliśmy się na przekazie audio. Firma stacjeladowania.com poszła dalej i zdecydowała się na mini-podcast także w wersji wideo! Dzięki takiej decyzji podcast będzie mógł służyć także jako materiał wideo umieszczony na Facebooku, Instagramie czy LinkedIn. W podcaście pojawiają się obaj współwłaściciele marki, odpowiadając na pytania dotyczące stacji ładowania czy eksploatacji aut elektrycznych. Jeżeli zastanawiasz się nad przesiadką na auto napędzane prądem, to ten krótki podcast jest zdecydowanie dla Ciebie.
Uniwersalna oprawa
Nagrania do produkcji zrealizowaliśmy w naszym studiu multimedialnym, o którym już wcześniej pisaliśmy. Całą serię zaopatrzyliśmy w oprawę, która sprawdza się tak samo dobrze, niezależnie od tego, czy podcastu słuchamy czy oglądamy. To ważne, bo jeżeli klient zdecyduje się na przykład na kontynuację serii, ale tylko w formie dźwiękowej, to nie będzie musiał dodatkowo płacić za stworzenie nowej oprawy. Jako że domyślnie przygotowujemy uniwersalne odżinglowanie każdego podcastu, realizacja kolejnych serii sprowadza się już tylko do nagrania i montażu materiału. Tym samym, im więcej wydań zarejestrujemy, tym niższa będzie cena pojedynczego wydania.
Podcast o elektromobilności, logistyce, designie czy trendach – niezależnie od tematyki zawsze dbamy, by oprócz treści program miał też ciekawe opakowanie.
“Jazda z prądem” już niebawem do obejrzenia i posłuchania w mediach społecznościowych firmy stacjeladowania.com, po emisji wszystkich odcinków pierwszej serii podcast znajdzie się także w naszym serwisie GOcast.!