Klipy promocyjne dla branży sportowej to ogromne wyzwanie. Nie da się ukryć, że początki filmowej aktywności naszej firmy nierozerwalnie powiązane były ze sportem. To właśnie my przez kilka lat wspieraliśmy koszykarski Stelmet ENEA BC Zielona Góra swoimi produkcjami – o tym pisaliśmy już tutaj. Filozofią naszej firmy w tworzeniu treści wideo dla sportu czy szeroko pojętej branży rekreacyjnej jest to, żeby pokazywać te rzeczy w sposób nieoczywisty.

Bez wątpienia dużo ciekawiej ogląda się chociażby koszykówkę w wydaniu innym niż telewizyjne. Dlatego postawiliśmy na pracę na dużych zbliżeniach, detalach, mimice, stosowaliśmy dużo zwolnionego tempa. Próbowaliśmy wejść ze sprzętem tam, gdzie nie było nam wolno i dlatego często ochrona groziła nam palcem.

Absolutny dostęp do wszystkich miejsc z kolei zagwarantował nam klub Funfit II w trakcie produkcji ich klipu promocyjnego. Życzeniem właścicieli klubu było stworzenie dynamicznego spotu, który pokazywałby dużą część oferty klubu. W filmie pojawiają się także trenerzy, którzy dbają o prawidłowość wykonywanych ćwiczeń oraz bezpieczeństwo. Klipy promocyjne to wbrew pozorom nie jest trudna rzecz do zrobienia, o ile ma się doświadczenie. Dzięki współpracy z przedstawicielami klubu mogliśmy szybko i sprawnie przeprowadzić proces tworzenia scenariusza. Następnie zrealizowaliśmy zdjęcia, montaż i postprodukcję. Po drobnych korektach klip trafił do klientów.

 

Tak w dużym skrócie wygląda realizacja produktu pod nazwą videoPromo². Twoją historię przekuwamy w największe filmowe wyzwanie. Jeżeli podoba Ci się taka forma promocji, to skontaktuj się z nami. Przygotujemy wycenę, pomożemy stworzyć scenariusz, doradzimy w przypadku wątpliwości.

#CiesząNasWyzwania, szczególnie filmowe!